vineri, 24 decembrie 2010

Fascinanta Românie - Bucegi 01


10 comentarii:

  1. Foarte frumos, când sunt făcute pozele?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Jteph
    Mulţumesc!
    Au câţiva ani de când le-am făcut, le-am fotografiat pe negativ şi apoi le-am scanat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima e superba,felicitari Costele si Sarbatori fericite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti doresc un Craciun Fericit tie si celor dragi din jurul tau!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, minunate :) frumoasa tara avem!

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ fotolucian
    Mulţumesc Lucian, iţi doresc un Crăciun fericit alături de cei dragi!

    @ Wind
    Mulţumesc! Un Crăciun cu bucurii şi speranţe îţi doresc şi eu!

    @ alicee
    Avem o ţară de poveste, în fotografiile mele am reuşit să arăt cât un fir de nisip.
    Îţi urez sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar, minunate fotografii... Sa ai parte de Sarbatori pline de iubire si liniste sufleteasca! Ne-auzim si la anu' care vine!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Maria
    Mulţumesc!
    Sărbători fericite!
    ... Şi desigur ne auzim şi anul care vine! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti multumesc pentru vizita pe blog si pentru urari. La multi ani si cat mai multe fotografii reusite!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ (c) Piata de Fotografie 2008 - 2010
    Mltumesc si eu!
    La multi ani si la cat mai multe realizari!

    RăspundețiȘtergere