miercuri, 30 decembrie 2009

Fascinanta Românie 01 - Vis sau realitate?

M-am hotărât să fac puţină ordine în arhiva mea foto şi să fac publice o parte din minunile acestei ţărişoare, România, pe care o slăvim ori mai mult o ponegrim, dar care ne suportă cu bunele şi relele noastre, oferindu-ne în momentele în care mai deschidem ochii orbiţi de cotidian "frânturi de Rai".
Fotografiile aceste sunt făcute în partea nordică a masivului Bucegi.
Nu o să dau detalii despre locaţia exactă pentru a vă oferi plăcerea de a descoperi sau a redescoperi minunile din jurul nostru.


 Vis sau realitate?


După aproape o oră de aşteptări şi căutari într-o dimineaţă geroasă


Oglinda Raiului


În aceeaşi zonă dar în alt anotimp şi cu obiectivul îndreptat în altă direcţie.



2 comentarii:

  1. Foarte frumos! Mai mult ca un vis decat realitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos. Felicitari pentru fotografii.
    Pe blogul meu am o rubrica Fotografia saptamanii ... daca imi permiti vreau sa postez o fotografie de pe blogul tau... pe blogul meu in aceasta rubrica ...

    Nice work!

    RăspundețiȘtergere